Energie besparen wordt het nieuwe normaal, nieuwe producten helpen daarbij

Bewust omgaan met energieverbruik is het nieuwe normaal. Energiebedrijven zijn volop bezig met nieuwe producten en diensten die consumenten en bedrijven helpen in het terugbrengen van hun energieverbruik.

Manieren om te besparen

Deze variëren van producten en diensten die inzicht geven in verbruik en de klant ontzorgen in de energiebesparing tot een sympathieke actie als de ‘Warmetruiendag’. Steeds meer diensten maken slim gebruik van data en digitale technologie.

Energiebesparingscampagne

Energie-Nederland heeft in maart van dit jaar namens alle energieleveranciers een landelijke energiebesparingscampagne gevoerd. De brancheorganisatie organiseerde deze campagne omdat energiebesparing een heel belangrijke bijdrage levert aan de duurzame opgave waar we als samenleving voor staan. Elke consument kan iedere dag weer keuzes maken om minder energie te gebruiken. De energieleveranciers kunnen de consument met hun aanbod van producten en diensten daarbij helpen.
Centraal in de campagne stond een tv-commercial die twee weken veelvuldig te zien was. De commercial toonde wat er op het gebied van energiebesparing allemaal al te koop is. En hoe eenvoudig het is om via je energieleverancier in actie te komen: sta op uit je stoel, een lagere energierekening begint bij jezelf. De campagnesite staopuitjestoel.nl is tijdens de campagneperiode bijna 50.000 keer bezocht.
Bewustwording en besparing

 


U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten